Triatló Escolar Joan Comes a Sa Pobla.

Els més petits protagonitzen un magnífic Triatló Escolar Joan Comes

La vila de Sa Pobla (Mallorca) va acollir aquest passat diumenge 21 de juny una nova edició del Triatló Escolar Joan Comes, un esdeveniment organitzat per la Federació de Triatló dels Illes Balears (FETRIB) en col·laboració amb l’Ajuntament de Sa Pobla, el club Joan Comes i el Consell de Mallorca que va reunir a una seixantena de nins i nines, els grans protagonistes de la jornada.

El Triatló Escolar Joan Comes va disposar tota una matinal dedicada als més petits on joves pertanyents a les categories prebenjamí, benjamí, aleví, infantil i cadet van competir en diverses distàncies adaptades a les seves respectives edats. Van ésser aquests últims els que van donar el tret de sortida a les activitats del dia en una prova en la qual van aplegar-se cadets i infantils per a enfrontar-se a un repte que els va endur a nedar 400 metres en les piscines del Poliesportiu de Sa Pobla, recórrer els 5.800 metros del segment ciclista i córrer 1.600 metres abans de creuar la línia de meta. Després i disminuint progressivament les distàncies va ser el torn dels infants de la categoria aleví, a continuació ho varen fer els de la categoria benjamí i, finalment, i abans del migdia, arribà el moment dels de categoria prebenjamí que van escometre amb èxit una natació de 50 metres, 700 metres a sobre la bicicleta i una carrera a peu de 200 metres.

Totes i tots ells foren els protagonistes d’un diumenge on va regnar l’ambient familiar, la il·lusió, la formació, l’aprenentatge actiu i l’esport, la convivència entre companys.

Des de la Federació de Triatló dels Illes Balears volem expressar el nostre agraïment envers l’Ajuntament de Sa Pobla, el Club Joan Comes i especialment al Consell de Mallorca per la seva implicació en el foment de l’esport escolar i el patrocini de les curses escolars.

Aquí podeu trobar totes les imatges del Triatló Escolar Joan Comes.